ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ
Ο πελάτης έχει δικαίωμα να ζητήσει την ακύρωση της παραγγελίας του εφόσον τα προϊόντα βρίσκονται διαθέσιμα στις αποθήκες μας και δεν έχει γίνει εκκίνηση της αποστολής. Σε αυτή την περίπτωση το αίτημα ακύρωσης της παραγγελίας πραγματοποιείται χωρίς καμιά επιβάρυνση αφού ο πελάτης ενημερώσει γραπτώς την εταιρεία και αιτηθεί επιστροφή των χρημάτων του. Σε περιπτώσεις προϊόντων που δεν είναι διαθέσιμα στις αποθήκες μας και έχει ξεκινήσει η διαδικασία κατασκευής τους από το εργοστάσιο παραγωγής, ακυρώσεις παραγγελιών δεν θα γίνονται δεκτές.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Το προϊόν μπορεί να επιστραφεί εντός 15 εργάσιμων ημερών από την παράδοση.
Αφού γίνει αποδεκτή η επιστροφή, ο πελάτης έχει την ευκαιρία να επιλέξει προϊόντα αντικατάστασης (που δεν είναι σε έκπτωση) με τουλάχιστον την ίδια αξία ή μεγαλύτερη.
Σε περίπτωση παραγγελίας αντικατάστασης υψηλότερης αξίας, η συναλλαγή θα ολοκληρωθεί αφού ο πελάτης καλύψει τη διαφορά στην εν λόγω αξία.
Εάν μια παραγγελία που έχει επιστραφεί έχει αγοραστεί κατά τη διάρκεια μιας περιόδου πωλήσεων, η αξία του προϊόντος ή των προϊόντων αντικατάστασης θα είναι ίση ή υψηλότερη από την προεξοφλημένη τιμή.
Τα έξοδα αποστολής για επιστροφές προϊόντων βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
Μια επιστροφή μπορεί να γίνει δεκτή μόνο εάν το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε είναι στην ίδια ακριβώς κατάσταση με αυτήν στην οποία παραδόθηκε και συνοδεύεται από τη σχετική απόδειξη λιανικής ή το τιμολόγιο. Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν μπορεί να ασκηθεί σε περίπτωση προϊόντων που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις ειδικές προδιαγραφές του καταναλωτή ή σε περίπτωση προϊόντων με μεγάλη προσαρμογή.
Εάν επιστρέψετε ένα προϊόν κατά τη διάρκεια περιόδου εκπτώσεων, θα σας επιστραφεί το ποσό που καταβάλατε για την αγορά του προϊόντος.
Σε περίπτωση διάλυσης του καταστήματος, τα εκθεσιακά προϊόντα πωλούνται στην κατάσταση υπό την οποία εκτίθενται στο κατάστημα (π.χ. ελαττώματα, σημάδια κλπ.) και δεν μπορούν να επιστραφούν μετά την αγορά.
Τα προϊόντα που πρέπει να επιστραφούν μπορούν να συλλεχθούν μόνο από τη διεύθυνση που είχατε αρχικά δηλώσει γραπτώς ως διεύθυνση παράδοσης.
Για να αποφύγετε τυχόν ταλαιπωρία κατά την παράδοση του προϊόντος, ενθαρρύνεστε να ελέγξετε τη συσκευασία για πιθανές κακομεταχειρίσεις του ταχυμεταφορέα. Σε περίπτωση αστοχίας υλικού ή κατασκευαστικού λάθους, τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν όταν η βλάβη ή το λάθος επαληθευτεί από τον κατασκευαστή. Οι καταναλωτές πρέπει να ειδοποιήσουν αμέσως την Εταιρεία σχετικά με την πρόθεσή τους να επιστρέψουν ένα προϊόν, μόλις πραγματοποιηθεί η παράδοση (τηλ. Επικοινωνίας: +30 2821027320).
Τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν εντός 15 εργάσιμων ημερών από την παράδοσή τους. Εκτός από τα δικαιώματα που απορρέουν από την πολιτική επιστροφών, οι καταναλωτές θα έχουν, σε κάθε περίπτωση, όλα τα δικαιώματα που προβλέπονται από τους ισχύοντες νόμους και διατάξεις για τις συμβάσεις πώλησης, καθώς και κάθε δικαίωμα που προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης του προϊόντος.
ΤΙΜΕΣ
Διατηρούμε το δικαίωμα να τροποποιήσουμε τις τιμές μας χωρίς περαιτέρω ειδοποίηση στον ιστότοπό μας. Αυτό οφείλεται σε νέες εισαγωγές κατά καιρούς και βασίζεται σε νέες προσαρμοσμένες χρεώσεις για τα εισαγόμενα προϊόντα μας.
Λάβετε υπόψη ότι οι τιμές που βλέπετε στον ιστότοπό μας και προστίθενται στο “καλάθι αγορών” σας είναι οι τρέχουσες τιμές που θα πληρώσετε κατά το checkout.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ